tisdag 31 mars 2009

Gapskratt

Idag fick jag mig ett gott skratt. Ett riktigt fjortisskratt som inte gick att stoppa.
Vi satt och åt lunch då jag får syn på en gigantisk tant med en uppseeväckande hatt.
-Om jag har en sådan då jag är typ 60 år så säg till mig Hanna, sa jag.
Det skulle hon. Efter en stund börjar hon fnissa och då ser jag tanten utan ytterkläder. Jag vet att det är fult att skratta åt andra människor, men det här var skoj!! Hon såg så rolig ut att jag började gapskratta och kunde knappt sluta. Det kanske inte verkar så skojigt nu, men det var väldigt roligt. jag skrattar bara jag tänker på det.

Nu har jag ätit chorizopasta långsamt. Det är bra. Man blir mättare snabbare då.

Nu väntar en kväll i soffan med en massa bra på TV. Hoppas Charlie somnar tidigt för han kan inte vara tyst en minut. Munnen går i ett på honom. Det måste han ha ärvt från Tage;=)

4 kommentarer:

Northtwig sa...

Du vet väl att alla olater ärver barnen av sin far och dom goda egenskaperna från sin mor? Det är till och med vetenskapligt bevisat...visserligen på ett litet suspekt labb på sörmovägen, men ändå :-)

Carolas vardag sa...

tror han ärvt det efter dej jag:)eller jag vet att han gjort det:)

Sussa sa...

haha det där har även kollats här i härdal å jag håller med northwig... ;-)

Kattis sa...

Men vad underbart! Finns det något bättre att skratta så?