torsdag 12 mars 2009

Trevlig torsdag

Pigg som en mört gick jag upp strax efter sex. Ja det är sant, jag ljuger inte. Tänk vad mycket man får gjort när man går upp så tidigt. Badrummet var skinande rent redan kl 7.00 och vid åtta så hade jag torkat av alla skåpsluckor i köket, sen kom jag av mig:=)
Gick ut en kort promenad för att se om jag stötte på Linda, det gjorde jag och vi drack thè och tjatade bort ett par timmar. Sen blev det inte mycket mer gjort idag. Middagen blev fläskfilègryta med chorizo och nu har jag bakat marmorerade brownies med hallon och blåbärskaka. Jag tänkte åka till Lofsdalen i morgon men känner mig inte helt hundra. Då är det inte kul att åka iväg ensam med två små barn.
Tage ska till Mölingen och bo med Agne. Han behövde få vila och ha tid för sig själv tyckte han. Självklart ska han göra det!! Jobbigt bara att jag mått dåligt hela veckan och att han plogat tre nätter....men men, jag slutar ju amma någon gång och då har jag tid för mig själv att ta ut!! Det har han nog inte tänkt på....;=) Nu är det ju ingen tävling mellan oss vem som får mest egentid men det är kul att höra män när dom resonerar.

Nu vakna Millie så nu är det nog matdags......
See you

Inga kommentarer: