fredag 27 mars 2009

Lite bättre

Jag känner mig äntligen lite bättre nu. Jag har varit uppe flera timmar nu så det känns att det har vänt. Kanske för att jag tvättade mitt hår som inte blivit tvättat på fem dagar!!
Wilda har varit och lekt hos oss på eftermiddagen. Stackars henne. Charlie ville absolut att hon skulle titta när han bajsade. Hon sa nej men han gav sig inte. Till slut så stod hon utanför dörren när han bajsade. Själv stod jag i duschen och rakade mina ben. Helt utan förvarning så drar Charlie bort draperiet och visar sin mamma för Wilda.......Undra om hon kan sova i kväll??
Jag ska inte skriva att jag ska till Lofsdalen i morgon för det verkar aldrig bli av då. Men jag ska i alla fall utanför dörren i morgon, det är ett som är säkert.

Nu ska jag packa blingoväskan och be en bön att Laila vinner, jag tycker hon är bäst faktiskt. Magnus är mycket duktig men Laila är ett strå vassare.

Hörs!!

2 kommentarer:

grannen sa...

Hahahaha... hon har sovit gott i natt... så var lugn :=) hon är härdad... hehe...

Gunilla sa...

Wilda kanske drömmer om eh...gorillor (om du nu är lika hårig som mig)

Tack för dina rara ord Mathilda, de värmer även om jag inte känner igen mig i de:)