tisdag 17 mars 2009

Andrahandssortering??

Igår hade jag värk i hela kroppen efter söndagens skotertur. Det gjorde till och med ont när jag lyfte tekoppen. Hur gammal och skabbig kan man vara egentligen??
I natt drömde jag att jag sprang och jag kände då hur det högg till i knät. När jag sedan vaknar kan jag knappt stå på mitt ben. När jag skulle gå nerför trappen så fick jag ta ett trappsteg i taget som ett barn. Nu inser jag att det inte blir någon torvenrunda innan babymassagen. Hur jag ska kunna sitta på golvet är ett senare bekymmer.
Jag känner mig som 100 år i kroppen idag. Hur ska detta sluta?

I alla fall så fick jag lite vårnyheter igår. Kul att packa upp och kolla in de fina kläderna. Vill ni ha visning är det bara att hojta:=)

Nu ska jag sminka mig lite och sen sticker jag på bvc
So long

Inga kommentarer: