onsdag 11 mars 2009

Trött

Igår kväll var jag så trött att jag struntade i Christine och Brothers and sisters, och då är jag trött!! jag måste ha somnat fort för jag vaknade efter fyra timmar utav att jag fortfarande hade brillorna på:=) Som tur var så åt Millie fort och somnade sedan om till 6.00. Då vaknade även Charlie och var glad som en lärka. Han var så glad att tom jag blev på bra humör och gick upp. Jag är oftast sur så länge jag har kuddavtryck i ansiktet.

Nu ska vi upp på bvc på bytardagar. En hel IKEA-påse fick jag ihop med prylar, inte illa för en som säljer allt fortare än vad som egentligen behövs.
Tage har plogat i natt och eftersom jag fortfarande är förkyld så lär det bli en seg eftermiddag och kväll. Det tar minst ett dygn innan han ställer om sig och är som folk igen, ja, eller som en helt vanlig karl är.

Igår fick jag bilder på blingos vårnyheter!! Så fina, och som vanligt vill jag ha ALLT!! Men duktig som jag har blivit har jag inte ens beställt allt jag vill ha i den ordinarie vårkollektionen än. Det känns inte som läge för shorts och linnen när snön vräker ner varenda dag. Men jag hoppas på en vacker vår med mycket solsken.

Nu ska jag sminka mig så jag inte skrämmer slag på mammorna idag.
Bye bye

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Åh vad spännande med vårnyheterna! När kommer de?