torsdag 26 mars 2009

Vård av sambo

Jag tvingade hem Tage idag. Jag var så trött och hade så ont i huvudet att jag bara inte orkade med någonting. Jag sov i tre timmar när han kom hem, sen kände jag mig lite piggare, men inte bra.
Jag blir helt däckad när jag blir förkyld. Jag är piggare när jag har magsjuka. Daniel kom förbi och hälsade på och det värmer en mammas hjärta. Supersnygga Levis hade han köpt och en mindre snygg mössa. Jag vill oxå ha sådana byxor men det får vänta tills jag kommer i en stl mindre.
Charlie och Millie fick hem sina nya blingokläder idag. Charlie tyckte dom var snygga och ville genast prova. Tage tyckte som vanligt att det var för mycket färg. Om Tage bestämde så skulle nog hela världen vara beige. Vilken tur att han inte har så mycket att säga till om;=)

I morgon ska jag på tjejmiddag. Om jag mår bättre vill säga. jag vill inte smitta någon med min förkylning, den är hemsk. Sen vill jag vara pigg och inte behöva sitta och snora och knapra alvedon. Jag hoppas verkligen att jag mår bra. Jag tror att det ska serveras Kantis friterade räkor nämligen b.l.a. Jag har ätit dom en gång och det var det godaste jag ätit, nästan i alla fall. Det vore en stor förlust om jag missar dom i morgon.

Nu ska jag ta en varm dusch och sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då jag hoppas verkligen du piggnar i!

Carolas vardag sa...

Jag förstå Tage jag ÄLSKAR Beige jag med:)En patient till mej sa en gång du måste vara Beige skadad du:)Jag har också blivit förkylt:(skit också:(Igår när jag var på ljus party kunde jag ju inte sniffa på ljusen:(men jag har ju rätt många ljus själv så jag tro jag har fattat vikla som luktar godast:)Ha en trevlig helg och pigga på dej//Kram

Brunkullan sa...

Jag har en liten lista på Jalidalen som jag måste beställa till Tilde och mini:-)