tisdag 17 mars 2009

Ris och Rosing

Vitsig rubrik va?? Men till Rosing blir det bara ris. Hon är så pinsam att jag måste titta bort ibland. Fattar hon inte att hon gör bort sig? Usch vad pinsam hon är. Fast hennes min när Micke sa att han ville åka hem var riktigt bra!! Hahaha hon fattade verkligen ingenting just då, det gör hon nog inte ofta iofs.

Ros till Carlos i kväll. Jag började grina när Gaby kom hem och han satt med flickorna och kunde se. Åh vilken mysgubbe han är.

Idag har jag ätit lunch hos Olga. En jättegod köttfärssoppa och en massa bröd med bregott smaksatt med havssalt på, mums!! Det är inte varje dag man sätter sig vid ett dukat bord precis. Vardagslyx som jag verkligen uppskattar. Undra om hon hittat receptet i kokboken jag gav henne?? Den var så god så att det var det nog;=)
I morgon ska vi på bvc och tjata med alla mammor. Det ska bli kul. Vi väger nog Milllie oxå. Hennes mage har börjat hänga över byxkanten nu har jag sett, hon är mamma upp i dagen!!
Jag måste börja komma igång med att promenera. Nu har jag ju varit sjuk men annars finns det inte mycket att skylla på. Skäms på mig!! Snälla människor, jaga ut mig på långa promenader. Inte för snabbt i början bara. Då får jag sådana där otrevliga "näradödenupplevelser" som man får när man promenerar med Jenny Helmersson. Usch vad fort den människan kan gå, jag fick blodsmak i munnen.
Nu måste jag duscha och hänga en tvätt. Ta hand om lite disk ser jag oxå.....blääää

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Efter denna vecka i Malmö är det ett måste att börja intensiv promenare igen.....här äe vi bara det goda:)men vi går ju också :)i affärer vill säga Shopping Shopping trevligt värre:)Kram