onsdag 1 april 2009

Lurad?

Idag blev jag bara lurad en gång, vad jag vet alltså. En kompis skicka ett sms där det stod att jag pratat illa om henne. Jag blev alldeles stel. Sen scrolla jag ner och såg ett stort HAHAHA. Jättekul! Jag höll på att sätta min tomat och avokadomacka i halsen. Jag är ju på G igen, därav den nyttiga mackan.

Jag vägde Millie och nu väger hon 7100g och är 62 cm lång. Hon är ganska knubbig men det är ju bara sött när man är så liten. Ingen säger att mitt fett är sött nämligen.

På eftermiddagen tog Charlie säsongens första dopp i en vattenpöl. Han tyckte nog att det var varmt och skönt för han la sig i vattnet ett par gånger till innan vi kom hem. Väl hemma så käkade vi pizza eftersom jag var ute till efter fem och det blev för sent att laga mat.

I morgon åker jag till Funäs och har blingovisning. Äntligen!! Som jag har längtat efter att få ha visning någon annanstans än i Sveg. Det är inget fel på Sveg men jag vill ut i byarna. Jag åker dit lite tidigare så jag kan kika in på Topsport. Jag måste ha ett nytt pannband. Mitt känns hopplöst omodernt.

Nu ska jag passa på att ta en lång dusch. Tage är vaken och det hör inte till vanligheterna vid den här tiden.
Vi hörs.

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Tänk att jag kunde lura en iallafall:)dom andra jag skickade gick inte på det:)Kram och Trevlig helg