fredag 20 mars 2009

Survivor

Jag överlevde fredagen. Jag trodde nog att det skulle vara värre än vad det var, men det gick bra. Jag sa inget dumt (tror jag) och jag slog ingen jättehårt i huvudet med en slalompjäxa. Så om man sammanfattar dagen så är jag nöjd.

Blingovisning hos Olga och det var skoj. Tage var själv hemma med barnen men kom givetvis dit med barnen. Millie var hungrig sa han. Ja men inte förräns (hur stavas det där ordet då?) efter en timme ville hon ha mat. Tage ville väl passa på att fika med de andra mammorna kan jag tro.

Nu har jag lagt ordrar och kollat på Let`s dance. Jag tycker att Laila är grym. Gudars skymmning vilken kropp den människan har. Sådär såg jag inte ens ut när jag var fjorton!!

Sängen är lockande men jag vill se vem som åker ut i kväll. I morgon bär det av till Lofsdalen. Jag ska ju på tjejmiddag på Trapper. Hoppas att Tage inte kommer dit med barnen.....

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stavas "förrän"