lördag 14 mars 2009

Trött

Tage är jättetrött efter sin natt på Mölingen. Så trött att han somnade med Charlie och nu sover han i soffan. Stackars Tage, det är inte lätt att vara karl!! Fast jag tycker att det verkar vara väldigt lätt.......
I morgon är det jag som inte tänker lyfta ett finger, inte göra matsäck till skoterutflykten, inte packa skötväskan, inte packa extrakläder, inte packa in allt i bilen, inte packa ut allt ur bilen, inte byta en bajsblöja, inte fixa mat till alla. Nej jag tänker sitta på mitt arsle (ursäkta mitt ordval...)och inte göra någonting förutom att sola och amma, det slipper jag inte undan. Så det så!!
Gnällig?? ja och det står jag för. Någon rättvisa här i världen måste det väl finnas, eller??

1 kommentar:

Kattis sa...

Haha, helt rätt! Tack för kläderna! Passa på att njuta av det vackra vädret, här är det slaskigt, grått, blåsigt, lite regnigt...
Kram