lördag 28 mars 2009

Less

Borde vara glad för jag mår bättre och jag har fått vara i Lofsdalen. Min son bjöd på lunch på Trapper och det var jättegott. Macho nacho....en favorit i repris. Den åt jag ofta på den gamla goda tiden. Det kanske är den som gett mig min fina figur. Rund, som en nacho.

Mille har fått ursöt tunika och tights från Wheat, ett nytt märke jag hittat i Lofsdalen och som jag älskar. Charlie fick en ny fin skaljacka i beige. Det var Tage som pröjsade så jag fick inte bestämma färg. Men den är väldigt fin ändå.

Var och kikade på Jenny och Tobbas kök som börjar bli färdigt. Mycket snyggt. Avundsjuk. Svartsjuk. Orättvist. Fuskigt. Jag vill oxå ha nytt kök!! NUUUU!!
Fast jag måste säga att jag unnar dem ett nytt kök, ifall att det verkar som något annat menar jag;=)

Väl hemma så är jag dödstrött. Kan bero på att jag inte kunde sova igår. Låg vaken till ett och gick upp klockan sex.
Blir sur, arg, grinig, irreterad, ledsen. Är dum. Förlåt.

Nu måste jag sova. Om en liten stund sticker Tage och plogar. Igen. Det finns inte ord för hur less jag är på snön just nu. Jag tror att jag avskyr den. Jag vill vara frisk och ledig en hel helg någon gång.
Nu har jag gnällt färdigt. Känner mig som en hemsk människa. Nu måste det hända något skoj snart.

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Vissa dagar är har man bara rätt att va gnällig:)så det så:)Kram