tisdag 24 mars 2009

Snälla sambon

Han kom hem och tog hand om Charlie så att jag fick promenera ner på Sveg och käka lunch. Det var snällt gjort tycker jag. På väg hem så börjar min näsa rinna och huvudet dunka. Så typiskt!! Jag har precis piggnat i sen jag var förkyld sist. Jaja, det är bara att gilla läget.

Klarade mig utan sötsaker fram till 17.00, då var jag nästan döende. Jag åkte ner på konsum och handlade lite smågodis och en massa annat gott, typ gorgonzola och oxfilè. Det blir nog något gott i helgen.....
Nu skulle jag kunna tvätta men maskinen är trasig ännu. Jag är allergisk mot tvätt i tvättkorgen! Den ska vara tom tycker jag. Konstigt att jag försöker lära Tage att lägga sin smutstvätt i tvättkorgen....

Nu blir det nog tv:n resten av kvällen. Kanske en cola med is och lite popcorn, vi får se. Mitt nya liv går verkligen inget vidare.

1 kommentar:

Linda sa...

Haha, jag har precis gjort en razzia i hela huset på jakt efter något sött. Jag hittade bara salt (chips) och det fick duga. Huvva!