onsdag 4 mars 2009

Mot civilisationen

I morgon bär det av till Gävle. Det känns faktiskt helt underbart. Jag tror jag ska lägga mig vid ett rödljus och andas in lite avgaser och bara njuta.....;=) Det enda jobbiga med att åka till en stad är att det står "lantis" i pannan på mig. Som tur är är det kallt så jag måste ha mössa på mig, då lär det inte synas!!
Igår fick jag en rabattlapp från Polarn med posten. Helt otroligt att den kom innan jag varit där. Annars kommer dom alltid strax efter.
Vi får väl se hur mycket shopping det blir. Det står nämligen en ny skoter på parkeringen. En familjeskoter som Tage kallar det. Det är nog bäst med tanke på att han fick sån träningsvärk att arbetskamraterna trodde han var halt sedan han provåkt Daniels tävlingsskoter hahaha. Han är inte så vältränad som han tror.

Nu sover alla barn och jag ska hoppa i säng jag med. Jag vill ju inte vara trött i morgon när jag ska springa i gallerian Nian!!

Kram på er alla

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Tänk va Tage fick till det:)en Familjeskoter men tänk nu när du skall ut påp familje shopping:)JIPPI!!det låter bättre tycker jag:)KRAM