lördag 7 mars 2009

Endast tomtemor är vaken

Nu sover alla utom jag här i huset. Vi har haft middagsgäster och det var trevligt. Mindre trevligt är disken efteråt. Tage har alltid tagit hand om den men på senare tid är det dåligt med det. Idag bad han mig att väcka honom men vad hjälper det när han somnar på soffan istället? Jaja, nu är den avklarad och det tog inte så lång tid.
I morgon SKA jag till Lofsdalen. Jag längtar så det värker i hjärtat. Synd bara att det ska snöa i morgon igen. Men det struntar jag i. Vi får ta oss tid att åka en sväng ändå, så det så! Jag bestämmer det nu. Det borde jag väl få som har tagit hand om all disken själv?

1 kommentar:

Linda sa...

TACK så hemskt mycket för god mat och trevligt sällskap! Hoppas ni får en bra dag i lofsdalen. Själv ska jag ta itu med städning här hemma. Ser inte fram emot det direkt...