tisdag 12 februari 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Hanna här på blogger att tala om sju sanningar om mig själv......Jag antar att hon inte menar vad jag har för skostorlek och sån`t! Nej nu ska jag ta fram lite smaskiga detaljer om mitt innersta väsen.........hohoho.
DEN HÄR UTMANINGEN VILL JAG SKICKA VIDARE TILL GUNILLA, HELEN, MAIA OCH CAROLA!!

1. Jag har inte gått ur min kokboksklubb som Tage tror att jag har (det här är lungt för han läser aldrig min blogg).
2. Får jag en burk för mycket med en Tupperwareorder har det hänt att jag inte skickat tillbaka den.
3. Jag prenumererar på JÄTTEMÅNGA tidningar (Tage tror att jag pren på 1).
4. Om jag VILL kan jag vara VÄLDIGT långsur, ja rentav hemsk.......
5. Jag ljuger för det mesta om min vikt, både för mig själv och andra.
6. Jag tycker om att fylla i blanketter.
7. Jag tycker om att ge bort presenter spontant.

Puh....det var inte så farligt som jag trodde. Men det har tagit lång tid.

3 kommentarer:

Maia sa...

Hm. Jag har redan blivit utmanad, av G förstås, och det kanske blir lite väl självutlämnande att erbjuda sju ytterligare hemligheter. Här är mina i alla fall: http://tillbakalutat.blogspot.com/2007/10/gunillas-utmaning-sju-hemligheter.html
Den första av dem kanske du känner igen... :-)

Ha det gott, sockertopp!
/Maia

Carolas vardag sa...

Men Oj....detta måste jag tänka på....tar mej en promenad så länge:)Pungt 2 på din lista:)Kram och hoppas att ditt öga blir mindre ont:)

Helen sa...

Hej! Jag har precis avslutat mina hemligheter som Gunilla utmanade mig på.
Det var svårt..men när man väl kommer i gång så finns det massar!
kram