tisdag 19 februari 2008

Helt perfekt

Äntligen......doktorn har hittat något på mig som är perfekt:)
Jag var på koll efter ögonoperationen idag i Östersund. Doktorn kollade ögat och sa ett det är perfekt. PERFEKT, mitt öga är perfekt!! Jag har ett öga som är perfekt. Det känns bra på något sätt.....
Det bästa av allt är arr jag ser lite bättre och behöver nya glasögon. Ja, egentligen klarar jag mig med de jag har sa doktorn men jag köper nya. Har jag nu ett perfekt öga så vill man ju ha nya brillor! Eller hur? Speciellt eftersom svärmor har likadana som mig. Jag vill nu påpeka att jag köpte mina 3 år innan henne.

I morgon är jag ledig och då ska jag röja här hemma! Mina grabbar har varit själva idag så det behövs. Jag ska nog lägga upp lite auktioner oxå.

Sov gott

8 kommentarer:

Maia sa...

Hej, perfekta ögat!
Lurigt det där med folk som har samma glasögon. Konstigt egentligen att det inte händer oftare.
Ha en fin dag och trösta dig med att även om du inte ser bra med de gamla glasögonen så ser du i alla fall bra ut.
/Maia

Anonym sa...

Hej! Det var skönt att höra att allt är perfekt med ditt öga!!! Ha dé! //Jellon

Mathilda Blomdahl sa...

Du är snäll du maia......

Anonym sa...

Skönt att det gick bra!

/Jenny

Gunilla sa...

Jag behöver nya glasögon jag med. Jag är hopplöst omodern. Nu använder jag ju mest linser, men glasögonen är från 1997. Ni skulle skämmas att gå på stan med mig klädd i de.

Det finns allt mer som är perfekt på dig Mathilda än bara ditt öga. Bara det att du inte inser det.

Kram

Hanna sa...

Inte helt fel att ha ett perfekt öga. Min man har ett perfekt pekfinger, men det har ingen doktor sagt utan jag, eftersom det är så snyggt, haha.

Helen sa...

va skönt att det är så bra med ditt öga..ja, det är fantastiskt va man kan göra!!
Vad är en sån där gi-diet..det låter inte så gott?? Va duktig du är som klarar av att gå på diet..har du inte fika-abstinens????
/Helen

Margareta sa...

Har läst lite om dina ögonäventyr, och gläds med dig över det mycket positiva beskedet från doktorn. Så visst ska du ha nya glasögon. Du kan väl ge dina besökare på bloggen lite "inside information från glasögonfronten".
ALLT GOTT/ Margareta med brillorna.