torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag



Det är inget hjärta utan en stjärna som pryder Charlies sänggavel. Jag är riktigt nöjd med resultatet faktiskt. Nu ska bara rummet göras i ordning sen får han flytta in (om ett år ungefär...).

Idag har jag varit i Lofsdalen och åkt skoter. Det var så skönt uppe på fjället, och så otroligt mycket snö. Jag älskar verkligen att vara där.

Vi var även till backen så barnen fick leka lite sen åkte vi till Sveg igen. Jag har strykt en massa tvätt och kikat lite på tv. Nu ska jag lägga mig i skaplig tid för en gångs skull.

Godnatt

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Jättesnygg säng!!!

Anonym sa...

Den blev jättefin! Om jag ändå kunde få lite av din energi och fixa till Tildes säng...
Jenny

Helen sa...

Åh, va fint det blev!! Va kul att göra om....
Kan du inte gå ut o göra en snögubbe eller nåt förresten, och ta kort på den..vi har glömt hur såna snösaker ser ut
Kram
Helen