torsdag 28 februari 2008

Tacksamhet




Igår fick jag ett så stort paket att det inte gick ner i brevlådan.....då pirrar det lite extra i magen ska ni veta!! Det var från Gunilla. Det går inte att beskriva allt fint som var däri, det tog mig en timme att titta, klämma och känna på allt fint som jag fått. Tack Gunilla!
Nu undrar ni kanske vad jag tiggt till mig? Så är det inte!! Jag har betalat en pytteliten struntsumma för allt fint jag fick. Vilka hakar hon har på mig nu......jag kan inte neka henne någonting.
I alla fall så fanns det en tidning med, fylld av inspiration. Jag sövde (helt utan droger...;))Charlie och sedan gjorde jag min första lo till mitt bomalbum! Hänger ni med eller??
Min första layout till mitt album som heter "boken om mig".
Utan alla fina grejer från Gunilla så hade det ALDRIG blivit så fint. Ja jag skryter!! Jag tycker faktiskt att den blev ganska fin......
Nu ska jag dessutom vara med i en scraptävling på nätet. Hoppas dom har fina jumbopriser.
Det andra fotot tog jag idag, det är utsikten från fönstret vid datorn. Härligt med vår, sol och snö:=)
Nu ska jag titta på tv sen ska jag....naturligtvis ska jag scrappa!!
Hej hopp

5 kommentarer:

Maia sa...

Verkligen jättefin LO! Snygg tjej på bilderna också!

Margareta sa...

"Boken om mig" borde jag nog också skriva.
Vilken fin bild. Vet du jag saknar snön, det vita, solen. Visst älskar jag våren också men saknar vintern som aldrig kom. Kanske den kommer i form av aprilväder.
Trevlig helg/ Margareta

Carolas vardag sa...

Men Gud va du är duktig:)Hur hinner du allt??Länge sen jag scrappa något nu måste nog skärpa mej lite:)Ha en fin helg.Du var fin på korten och jag gillade Tupperware skylten bäst;)

Gunilla sa...

Mathilda!!! Vad snyggt! Nu är du riktigt biten om du börjat med en BOM.
Vad bra att posten skötte sig och att grejorna kom fram.

Kram
(vilka snygga ögonbryn du har...plockar du de själv)

Helen sa...

Åh,va fint Mathilda!!! Vilka bra kort på dig!Färgerna är jättefina..jag gillar brunt..
kram