fredag 8 februari 2008

Tack Helen och tack Tage!!




Födelsedagskort till Edvin






Vad konstigt bilderna blev placerade?? Så här var det inte tänkt. Jaja även solen har sina fläckar....
Tack Helen för dina förslag på texter, det blev Lycka är att sitta i Ruths knä och Liten och stor leka bäst!! Nu ska jag bara klistra dit dem sen är det klart.
Tack Tage för att du köpte så fina kläder till Charlie trots att det inte var livsnödvändigt!!:=)

Idag har jag mest slappat faktiskt. Men jag har haft huvudvärk och riktigt ont i ögat. Det känns som en nagel sitter fast i ögat, usch!!
Jag har shoppat blingokläder till Charlie och så har jag spanat in meandi:s vårkollektion. Jag hittade ett par tröjor och ett par knickers till Charlie. Det är ingen risk att han får gå utan kläder precis. På måndag är jag bjuden på meandiparty och det ska bli skoj. Alltid kul att vara gäst och inte säljare, bara få slappna av och tjata lite.

Nu har jag bokat in några blingovisningar och det ser jag fram emot. Jag tycker att kläderna är helt underbara.

I morgon ska vi åka till Lofsdalen efter Edvins kalas, det har Tage lovat. Han kommer alltid på någon anledning till att vi inte ska åka. Varför vet jag inte faktiskt, han verkar ju trivas där.
När vi ska ut på promenad så vill han alltid gå och fika och shoppa något. Synd att jag är trött efter operationen annars kunde vi åkt skidor på fjället. Fast det ska ju bli plusgrader och då är det så svårvallat. Fy vad hemskt det är när man har 1 dm snö under skidorna!!

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.
Godnatt

1 kommentar:

Helen sa...

Åh, va roligt att JAG kunde va till hjälp! Värst vad du har fullspäckat schema....äter du nåt energiframkallande?
Själv har jag prövat nåt från hälsokosten..mivitotalflex, det verkar inte funka på mig..jag är tröööttt!!! Men det är ju kul att pyssla o fixa!! Va kul det skulle va att träffa dig...
Kram
Helen