torsdag 21 februari 2008

Bikt

Jag har shoppat idag. Inte en husvagn för det har jag inte råd med. Tydligen hade jag råd med två par byxor och en tröja till Charlie.
Ååååhhhh vad det är svårt att låta bli att köpa kläder till honom. I morgon ska jag dessutom på klädparty och då måste jag ju köpa nåt.
Det gick så fort när jag köpte kläderna, det sa bara svisch så hade jag knappat in mitt visakortsnummer (ja jag kan det utantill). Fast ett par av byxorna har jag funderat på länge innan jag slog till.
Tage kommer att bli vansinnig men när jag tar på Charlie byxorna så kommer han att smälta, det vet jag. Tage är nämligen lite fåfäng när det gäller kläder, det ska gärna vara fina märken som kostar mycket.
En gång när han var på personalresa till Stockholm så gick han in på NK och handlade till Charlie( jag tror att de drack öl på vägen ner). Han kom i alla fall hem med en gantjacka som han alltid ville att Charlie skulle ha på sig. Nu har han vuxit ur den men jag får inte sälja den på tradera.

Förresten så har jag sålt blingokläder för 450;- idag och mina auktioner är uppe i 275;- så man kan ju säga att jag nästan ligger plus minus noll idag;)

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Dagens skratt-injektion nr 2.
Öl o shopping är lurigt, det blir kanske lite dyrare än vad man tänkt sig.
Vilken tur då Mathilda, att du inte nyttjar alkohol, tänk vilka kassar du skulle kommit hem med efter en krogrunda!!!!

Helen sa...

Bra, man blir glad av att handla lite..eller mycket! Dessutom växer ju små barn fort och behöver ofta kläder..eller hur?