fredag 8 februari 2008

HJÄLP HJÄLP HJÄLP


Här ser ni min fjärde layout. Den är inte färdig än för jag behöver hjälp!!
Nere till vänster ska jag ha en text är det tänkt, jag kan inte bara komma på något passande.
Bilderna är på Charlie och min bästa kompis mamma som heter Ruth. Hon och Charlie tycker så mycket om varandra. Så fort vi kommer dit så leker hon hela tiden med honom och han tycker verkligen om henne, det märks.
Jag tänkte ge henne denna lo till alla hjärtans dag och ville ha en text på. Först tänkte jag skriva att gammal kärlek aldrig rostar, men det var helt fel!!
Jag vill att det ska framgå av texten att Charlie tycker mycket om henne.
Jaja nu får jag hoppas att ni kommer med lite förslag. Jag vet ju i alla fall en som läser min blogg och som är MYCKET duktig på språk......Förresten (du som är duktig på språk) jag är alltid lite nervös när jag skriver för jag kommer inte ihåg var man ska sätta alla tecken längre....haha.

4 kommentarer:

Helen sa...

Mathilda, va lustigt..exakt så tänker jag med ..om den där personen som är så språkduktig..jag tänker extra mycket på punkter o kommatecken.
Fin scrapparbild..text..hmm..(tänker)
Mår du bra förresten, i ögat alltså??
kram

Helen sa...

Hej igen..det är så kul att spåna ord, meningar...hm..kanske något som:"Lycklig att ha en vän som du"
eller nåt med att sitta i knät (han gör ju det på bilden) "Lycka är att sitta i ditt knä!"
Och så kan man ju ha en text på annat ställe tex. "liten o stor"
ja, inte vet jag ..det var bara en liten tanke.
hejsan hoppsan!

Mathilda Blomdahl sa...

Du är en pärla Helen!!
Lycka är att sitta i ditt knä blir ju perfekt!!

När du skriver att du tänker på det där med kommatecken och så? Vet du var dom ska sitta?? Jag chansar mest....:)

Maia sa...

...asså ba, ja fatta ju att de e mej som ni mernar ju, så de e ju typ... ja sådär ONÖDIT och kalla mej "Den Där Personen" ju. för ja FÖRSTÅR ;-)

Ja menar, typ... om när jag gör en tårta dåra, och så skulle helensmulan få syn på den å säja typ "DU... de e lite SNETT där" eller så. för helen e ju tårtduktig...

...och smantisen då, de ju samma me henne, för hon e ju matduktig och alla möjliga duktiga saker så. (Å snacka om nillisen, som har värsta scrappkollen...)

...å kommatecken å så, de ju ba så käckt me såna, för dom får man ju sätta varsomhelst nästan. Fast inte i engelska dåra. Men då e de ju bara att INTE skriva på engelska, tycker ja.

tjing pling från
Den Där Personen