måndag 4 februari 2008

En rolig dag

NU ÄR DEN ÄNTLIGEN HÄR........
blingos vårkollektion

Första sändningen kom idag.......



Litet tjuvkik bara......


Nya blingomössan




Läser lite kokböcker, Leila är en favorit här hemma





Sen spelar vi lite piano.....






Sen hamrar vi lite...
Åh vilken skojig dag jag haft idag. Först var Charlie på ett strålande humör och skrattade sig igenom sin frukost. Jag skrattade jag med och det är inte vanligt att jag gör det på morgonen.
Vädret har varit underbart, lite sol och -1C. Perfekt för stavgång, vilket jag oxå gjort(fast jag tveka ett tag....).
Med posten kommer första delen av blingos vårkollektion och lite scrapsaker jag köpt på tradera. Jag älskar när det kommer paket i brevlådan. Tänk när jag ser på långt håll att det sticker upp ett paket......ååååhhhhh vad det är kul!!
Nu ska jag stryka alla kläder och hänga upp dom på galgar, sen ska jag lägga mig i gästsängen och titta och njuta......
Är det någon som vill ha en visning så är det bara till att hojta. Värdinnan får 200;- rabatt på sin order som tack.
Vet ni vad?? Jag föreslog för Tage att vi skulle åka till gbg på barnmässa i april. Han sa att det skulle väl gå bra!! Fattar ni?? Jag åka götet i april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk om det blir så.......
Problemet är att nu har jag fått kontakt med så många gamla (inte gamla så;)) vänner att en långhelg inte räcker. Undra om vi kan stanna en vecka?? Huva, det vågar jag inte fråga ens en gång. Fast jag är SUPERNÖJD med en långhelg ska ni veta.
Jag har även slipat sängen och målartvättat den, duktigt va?? Nu ska det limmas på ett par ställen och det har jag överlåtit åt Tage, jag ska ju stryka och gosa med kläderna:=)








2 kommentarer:

Maia sa...

Klart du behöver en vecka i Göteborg. I april finns det nog en del för Mannen I Ditt Liv att göra också. Göteborg i april är ju en dröm.
/Maia

Gunilla sa...

Bakar lite o sätter på kaffe och te o sätter mig o väntar....