tisdag 26 februari 2008

Färdig!!!





Nu är Charlies säng klar! Jag är supernöjd med den. Tyvärr vill han inte ligga iden bara...:)
Nu har Evelina åkt hem och hon förde över lite bilder hon tagit till min dator. Jag tycker att der är så gulligt kort hon tagit på Charlie, han ser så nöjd och glad ut. Vilket han oxå är för det mesta.
Idag har jag bakat hallontårtor på jobbet. Jag var så sugen på att provsmaka en stooooooooor bit. Vilken tur att det var tårta som inte går att provsmaka utan att det märks.....
Idag kom det tre paket i postlådan. Vilken tur att inte Tage var hemma!! Jag hade dessutom köpt två tidningar. I morgon är jag ledig och då ska jag läsa mina nya böcker och tidningar.
Nu ska jag börja städa kontoret, det ska bli ett hobbyrum. Vi får se hur det går...
Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sängen blev jättefin. Hoppas Tilde vill sova i sin säng när den är klar.
Jenny

Helen sa...

Jättesöt säng, och va söt han är!!!
helen

Margareta sa...

Vilken go liten gubbe du har och vilken fin säng du gjort till honom.
Det låter på inlägget som du är i bättre form denna vecka.
Hallontårta kanske är medicinen. Tror jag ska pröva. Ett helt rum här hemma skriker " gör om mig"
Var det något speciellt i hallontårtan?