måndag 28 september 2009

Tack gode Gud

Idag mår jag bättre!
Tur med tanke på att Tage jobbar som vanligt idag. Inte så pigg så att jag vill ut och gå brorundan men tillräckligt pigg för att orka med mig själv och barnen en dag.

Nu är frukosten avklarad och snart ska vi ta en sväng ut i trädgården och leka lite. Vädret ser helt underbart ut och jag längtar verkligen efter frisk luft.
Nu gäller det bara att hitta min gamla dunparkas. Tage avskyr den och får han se att jag börjat använda den i år igen så blir protesterna få när jag berättar mina planer på en ny parkas.

Nedräkningen till torsdag har börjat. Jag tror inte någon kan förstå hur jag längtat till denna resa. Oj, oj vad kul vi kommer att ha. Oj, oj vad fattig jag kommar att vara efteråt, men rik på upplevlser, glada minnen och gapskratt. Det är värdefullt det med.

1 kommentar:

Marianne sa...

Håller med, det blir underbart. Vi ska ta vara på "every minute" i helgen.
Syns på torsdag.