lördag 5 september 2009

Partaj!!

Igår kväll var jag ute på partaj må ni tro.
Vi firade Nina som snart fyller 30 år. Jag (snart 40, gammal och trött...), Jill (höggravid) och Katrin (jobbar som en gnu jämt) överraskade Nina (höggravid) med middag i Vemdalen och en massa surr.
Trevligt som bara den hade vi. God mat och vi blev tom uppraggade av en herre som ville ha oss i säng. Han var inte direkt blyg och talade om vad han var ute efter.
Jag kan meddela att han inte fick napp vid vårt bord i alla fall.

Idag har jag haft blingovisning i Lofsdalen hos Nina. Lika kul som alltid......
Ännu roligare blev det när vi var i skidshopen och tage säger:
-Handla det du ska ha till barnen.
- Va? Är du allvarlig?
-Ja, det ska väl handlas ändå förr eller senare så passa på nu.
Ni som känner mig vet att jag tog Tage på orden och shoppade loss rejält.
En massa fina plagg från Nanook blev det och fina Vikingkängor till Charlie. På en ställning hängde det höstnyheter från Odd Molly.......Snart äger man ett plagg därifrån. Det går åt rätt håll kan jag säga:)

Jag har även varit duktig och lagt ut en hel del på tradera i kväll. Det kommer en räkning på det jag handlade idag och då känns det skönt att kunna bidra med något i alla fall, han är allt bra snäll min gubbe ändå.
I morgon far han till skogen och då börjar "operation sanering" på Sörmogatan. Det ska slängas en massa skräp kan jag lova.

Spinning i morgon kl 10.00. Längtar......härligt!!

Inga kommentarer: