onsdag 30 september 2009

Packad och nästan klar

Hujedamej vad mycket att packa inför ett tredagars besök i huvudstaden. Det lär ju finnas kläder att handla där.
Byxor har sytts in och sytts om. Nya stövlarna har putsats och jag har lagat min bh. En hyska hade lossnat och med min vanliga tur så hade förmpoligen den andra lossnat i någon kö.

Håret har klippts av en bit och Jenny fixade det så jag såg nästan ut som Vera, men bara nästan. Tage undrade om jag hade klippt mig i den frisyren jag hade? Nej, jag har klippt mig i en annan!
Karlar........

Nu hoppar jag i lopplådan så att jag är fit for fight i morgon. Charlie får vara hemma i morgon oxå tror jag. Han är feberfri sedan två dagar men jag känner mig lite osäker, vi får se helt enkelt.

Hörs i morgon innan jag far.

Inga kommentarer: