söndag 27 september 2009

Däckad igen

Nu blir jag snart galen på att vara sjuk.
Det är så drygt att inte orka göra någonting vettigt. Jag ligger bara och funderar på hur jag ska klara blingo deluxe?

På torsdag ska jag till Stockholm. Hur sjuk jag än är. Är jag sjuk så åker jag ändå. Då får jag väl ligga i lägenheten och vara sjuk. För iväg ska jag. Bara så att ni vet.
Ingenting ska kunna stoppa den här resan.

I kväll är det mannen undet trappan igen. Det är något av det otäckaste jag tittat på. Men det är spännande så jag kan inte låta bli. Måtte jag inte glömma att tända lampan i mitt sovrum ( ja, jag har eget rum nu när jag är sjuk. Tage tycker det är bra och jag protesterar inte) som jag gjorde förra veckan, jag vågade knappt gå in i rummet.

Det händer inte mycket i mitt liv just nu som ni kanske märker. Inläggen är inte de mest intressanta att läsa förmodar jag. Nu ska jag kolla om Spiderchick har uppdaterat sin blogg, den är hur kul som helst.

See You

Inga kommentarer: