onsdag 16 september 2009

Nu gör jag som indianerna

Nu går jag och lägger mig.
Jag har sovit alldeles för lite senaste veckan och just nu blir allt fel.
Jag gjorde en jättefin inbjudan till en visning av blingos höstnyheter. Jag använde bilden i mitt förra inlägg och skrev under i ett worddokument. Skickar iväg det till ca 100 personer och så kan de inte öppna det!
Det har blivit något konstigt wig-format eller nåt.

JAG BLIR GALEN!!

Dessutom tror jag allvarligt på att sömnbrist (seriöst så har jag sovit jättelite på sistone..) gör att man sväller upp som en ballong.

Bläääää. Nu hoppar jag i lopplådan och återkommer pigg och glad i morgon.
Då får ni förhoppningsvis en inbjudan som går att öppna.

1 kommentar:

Maia sa...

Har du ett ganska nytt och piggt wordprogram blir det .docx och det kan inte öppnas av gamla trötta word-versioner. Kan det vara så? Gör alltid pdf av sådant du ska skicka till folk. Då stannar allt på plats och ser ut som det ska oavsett dator. Finns gratisprogram som gör pdf av saker för den som inte har mac. (Mac har det förstås inbyggt...)
Godnatt!