tisdag 22 september 2009

En historisk dag

Jag är sjuk. Det värker i mina bihålor och står jag upp så snurrar allting.
I morse började jag att göra i ordning Charlie för dagis då jag kände att det här går inte. Jag orkar ju inte ens ta av honom pyjamasen.

Jag tog en chansning och ringde Tage som jobbade i Lofsdalen och bad honom rent ut att komma hem. Bara tanken på att själv ta hand om Millie hela dagen fick mig att grina av uppgivenhet.

Tage kom hem. Inte så att han hoppade av glädje men han gjorde det. Nu har han och Millie jobbat i Sveg istället. Vab existerar inte i Tages värld.

Själv har jag ganska nyss vaknat efter en tupplur på tre timmar. Nu ska jag fortsätta sova så jag blir frisk någon gång.

" Krya på dig-presenter" mottages tacksamt. Jag är faktiskt ganska sjuk.

Inga kommentarer: