onsdag 9 september 2009

Många planer

Nu är det en hel del som händer kan jag lova.
Först av allt satsar jag som en gris på blingo deluxe. Det skulle nog nästan var det bästa av allt.
Sedan väntar en helg i Stockholm på mig och Ninni. Ord kan inte beskriva hur kul det kommer att bli. Garanterat blir det inget spy eller bajsprat.

I november ska jag på kalas i Göteborg. Längtar som bara den efter det. Jag tror att jag åker ner själv. Tåg kanske. Finns det internet på tågen?

I december fyller jag år. Många år. Vi brukar inte fira varandra men jag har ändrat mig angående det nu. Jag vill bli firad, stort och mycket.
Mest av allt vill jag ha en Kitchen Aid. 12 Matteustallrikar skulle inte heller vara fel. En ny digital systemkamera vill jag oxå ha men det är en nödvändighet så den räknas inte.

Har ni sett vad mycket kul jag har att se fram emot? Och då har jag inte ens nämnt alla roliga fikastunder med mamas, att DH har premiär om två veckor och att jag ska börja på syjunta.

Inte konstigt att jag gillar hösten så mycket.

1 kommentar:

Northtwig sa...

Klart du ska ha en Kitchen Aid!
Jag är helt kär i min och skulle, om inte maken gnällde så förbannat, ha den med mig i sängen...