onsdag 2 september 2009

Huka dig Tage:)

När ni kommer hem till mig så kan ni säkert undra vad jag är för en lortgris. Jag förstår verkligen om en del tycker så för här ser för hemskt ut.
Jag älskar att slänga gammal skit. Både saker i mitt hem och i min invärtes människa.
Har man en massa skräp så mår man inte bra helt enkelt. Man måste rensa i röran regelbundet, annars blir det kaos.
Vi har kaos hemma just nu. Våra förråd svämmar över av gamla saker, eller skit kan man säga. Värdelösa saker (inte allt men 95%) som vi aldrig kommer att använda. Jag vet att de inte kommer att "vara bra att ha" någonsin. Varför finns de då kvar?
Jo min käre sambo vill spara på allt. Allt kan vara bra att ha. Så om ni saknar en vänsterpjäxa nästa gång ni ska åka slalom så har vi en. Vi har oxå en massa trasiga julgranskulor om någon vill roa sig med att limma ihop dem. Har ni inga trädgårdsmöbler så har vi stolar som är lätta att fälla ihop, det går visserligen inte att sitta i dom för de har rostat sönder men de kan vara bra att ha.

Så om ni saknar något så hör av er till mig.

Idag så hade jag besök och visade mina förråd för dem. Dom blev som galna, på Tage förstås. Precis då kommer Tage hem och Jenny talar minsann om för honom var skåpet ska stå. Givetvis blir han rädd (Jenny är den ende som kan sätta fart på Tage) och då även sur, på mig förstås.

Han kan inte fatta var hon har sett någon oordning? Va? Skämtar du aprillo med mig darling? Suck......jag blir aldrig klok på karlar!!
I alla fall så har jag hotat Tage med att Jenny ska hjälpa mig att slänga saker när han är på älgjakt.

Vi får väl se hur länge han blir borta? ;)

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

hahaha Fan va du är stört skön med dina blogg inlägg:)Jag röstar på dej som Radio pratare i P3 till sommaren :)då blir det rolig radio:)Kram