torsdag 24 september 2009

Bättre tider stundar

Idag känner jag mig lite bättre faktiskt. Såpass att jag lovat att lämna Charlie på dagis. Tage och Millie är på älgjakt idag nämligen.
Hennes första älgjakt, men långt ifrån den sista.
Mina planer är att om några år så är barnen så inbitna älgjägare att de följer med pappa till skogen i en vecka. Så nu får jag börja spara för första veckan i september om några år så drar jag söderut;)

När jag läste Nothhwigs blogg igår så hade hon länk till en låt. Jag lyssnade och fastnade direkt. Gode tid vilken härlig musik!
Jag satte på spotify det första jag gjorde i morse och nu diggar jag på mitt eget lilla vis......

Gruppen heter The Baseballs om ni undrar.....orkar inte länka just nu.

Hörs sen.

BTW så har det kommit så underbart fina kläder idag....bara så ni vet;)

Inga kommentarer: