torsdag 3 september 2009

Storrövaren

Det blev ingen storvinst till mig i kväll. Som vanligt när jag är på bingo.
Det lustiga är att jag planerar vad jag ska göra för pengarna om jag vinner. Hur stor är chansen då? Jag vet inte men så himla mycket folk var det inte där. För att vara Sveg så var det mycket men inte annars.

Daniel är i Ljusdal och hämtar Evelina som ska vara hemma över helgen. Hon har tydligen pms så vi får väl se hur det går;)
I morgon far jag till Lofsdalen på en överraskningsfest. Jag kan inte säga för vem men det ska bli jättekul i alla fall. På lördag morgon har jag visning hos Nina och det var evigheter sen vi sågs. Det känns som evigheter sedan jag var i Lofsdalen överhuvudtaget. Jag är där alldeles för lite känner jag.
Nu jobbar Tage där så efter jakten ska jag nog åka dit ett par nätter. Undra om mina "mamas" kommer och hälsar på mig då? Hoppas......

Nu ska jag duscha så jag piggnar i tills mina stora barn kommer. Evelina blir nog skitsur om jag gäspar när hon kommer. Man ska vara pigg och komma springandes till dörren för att hon ska vara nöjd.

............./M

1 kommentar:

Leonard sa...

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!

Trevlig helg!

Leonard