onsdag 30 september 2009

Sova på saken

Millie har ett strålande morgonhumör

Att sova på saken är faktiskt inte så dumt.

Igår kändes det som att allt var meningslöst och att inget var roligt. Idag känns det betydligt bättre. Jag ser lite mer nyanserat på min ev medverkan på en blingo deluxeresa. Jorden går inte under för att jag inte kommer med och det går fler tåg.

Men det hade varit kul......men det är bara att acceptera att sjukdomar ställer till det ibland.



Nu är det en ny dag med nya möjligheter. Jag känner mig piggare och ska faktiskt till STOCKHOLM i morgon:)

Jag kommer inte tro på det förrän jag sitter på bussen i morgon eftermiddag.

På fredag fm ska jag en snabbis på underbarabarn-mässan och återse kära blingovänner, längtar......Man ska tydligen kunna shoppa där oxå:)



Nu vill mina barn leka med mig så det är bäst jag går dit.



Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: