fredag 1 maj 2009

Sköna maj

Månade får gärna fortsätta som den började för min del. Strålande sol och lagom varmt. Vi startade dagen med en långpromenad runt Torven. Sedan mötte vi upp Edèn/Andersson på torget och käkade lite lunch. Vi blev kvar i flera timmar och bara satt och surrade. Charlie och Molly lekte i karusellen så allt var frid och fröjd.

I kväll har vi svullat på Lingonstigen. Jag rapar vitlök och Tage är däckad. När vi åkte hem sa han. - Jag tror att jag är alkoholpåverkad. Ja min vän svarade jag, du brukar vara det när du pratar lumparminnen och försöker göra dumma affärer. Det var inte så farligt som det låter men dricker man sällan så tål man inte så mycket mer än ett par öl tydligen:=)

Nu ska jag plocka fram lite papper till deklarationen och sen blir det nog sängen. I morgon hoppas jag på vackert väder. Någon som vill grilla kanske??

Inga kommentarer: