måndag 4 maj 2009

Måndag

Tråkig dag tycker jag. Dessutom blev jag förkyld i helgen så jag har snytit mig ca 200 gånger idag. Jag är livrädd för att få bihåleinflamation så jag snyter mig typ hela tiden.
Millie har fått palsternacka idag och det var tydligen gott. Hon smackade och gapade stort!! Jag passade på att prova med flaskan men det gick inte. Hon vägrar. Jag får ge mig, men först ska jag prova med vatten i flaskan för att kolla om det är tillägget hon inte gillar.

I morgon blir det blingovisning hos Hanna kl 18.30. Ni får säkert komma om ni vill. Det är hur mycket rea som helst nu i maj.

Nu ska jag duscha och sen blir det sängen för min del. Godnatt.

Jag glömde ju att säga att världens bästa Daniel fyller 19 år idag. Tänk att det är så länge sedan han kom till oss. Jag kommer ihåg det som igår. Solen sken och det var stekhett i Uppsala. En riktigt bra dag alltså:=) Nu är han på väg utomlands i 26 dagar och jag kommer att oroa mig varje dag, det vet jag.

Inga kommentarer: