fredag 29 maj 2009

Vilken tur!!

Jag satte nästan kaffet i halsen när jag fick se att sveg.info filmat uppvärmningen igår på majloppet. Shit!! Jag vill inte bli filmad när jag hoppar omkring.
Jag kan tänka mig att möjligtvis bli fotograferad om jag är beredd på det och kan hålla in magen och trycka upp tungan i gommen som Hanna lärt mig. Gör man det så syns inte dubbelhakan har hon sagt.
Tack och lov så syns jag bara i ca en halv sekund. 24 sekunder in i filmen så går jag förbi i rask takt. Jag fick titta tre gånger på filmen för att hitta mig själv.

Jag kanske ska köpa en trisslott idag, det verkar vara min lyckodag;)

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

men Ååå vart finns filmen;)trevlig helg kram

Carolas vardag sa...

Omöjligt att kunna se dej bättre beskrivning på hur du såg ut Tack:)