torsdag 21 maj 2009

Well done

Idag har jag varit duktig. Jag började dagen med att gå 3 km på skidstadion. Det är ganska backigt så det tar bra på de gamla benen. Det tar så bra att jag senare somnade i 1,5 timmar i soffan.
I morgon ska vi tydligen åka och handla blommor till uterummet. Det är ett fasligt tjat om det faktiskt. Jag fattar inte vad som tagit åt Tage.

LCHF går bra. Mycket bra. Jag är inte ett dugg sötsugen. Fast jag tänker på hur det skulle smaka så lockar det inte mig att äta sött. Bra.
Jag är inte 100 på att jag äter LCHF till punkt och pricka. Jag äter lite kolhydrater i form av rotfrukter till middag, men annars håller jag mig borta från dem.

Nu ska jag se om jag hittar något roligt på Lindex.se. jag har ju sålt lite på tradera och det vore ju synd om pengarna bara blev liggandes till ingen nytta.
Bye bye

Inga kommentarer: