måndag 4 maj 2009

Hurra hurra

Idag fyller världens bästa Daniel 19 år. Det är inte klokt vad tiden går fort. Det är hans första födelsedag utan mamma. Undra hur det går för honom? Det är nog värst för mig verkar det som.
På onsdag sticker han utomlands i 26 dagar. London, Ibiza, Malta och Barcelona ska han till. Jag avundas honom verkligen. När jag var nitton så väntade jag honom och kunde inte resa någonstans. Nu har jag småbarn och kan inte resa någonstans. Undra när jag ska få resa? I Augusti. Då åker jag på blingos coachträff i Göteborg. Själv!! Utan gubbe och ungar. Bara jag. Längtar.......

Igår blev vi förkylda här hemma. Alla utom Tage som vanligt. Det är nog lite allergi oxå men jag är mest förkyld. Det var ju säkert en månad sen jag var förkyld så det är väl dags nu.
Annars har helgen varit lugn. Jag har krattat halva gräsmattan och fixat lite i rabatterna inför sommaren.
Nu ska jag dricka lite honungsvatten. Halsen känns som ett sandpapper.

Inga kommentarer: