torsdag 21 maj 2009

Ett intelligent samtal

Jag är nog inte den allra dummaste i släkten i alla fall. Här ser ni ett samtal via msn som jag precis haft med min kära syster;)
hellstrom18@telia.com says:
hallå
mathilda says:
halå där
hellstrom18@telia.com says:
När får man se dina barn?
mathilda says:
Kort varje dag på min blogg
hellstrom18@telia.com says:
ja men i verkligheten förstås!!!
mathilda says:
Ni får väl kikA UPP DÅ I JUNI NÅN GÅNG
hellstrom18@telia.com says:
När passar er
mathilda says:
Tage och Charlie är på jaktstig den 13/6 annars är vi nog bara hemma fram till midsommar i alla fall
hellstrom18@telia.com says:
Skall ni bort efter midsommar?
mathilda says:
Ja eventuellt blir det så
hellstrom18@telia.com says:
Ja det skulle vara om vi åkte den 14 juni och stannade i 3 nätter kanske..
mathilda says:
Det blir väl bra
hellstrom18@telia.com says:
Jag får kolla med biljetter, visst söker man på gbg sveg?
mathilda says:
Yes
hellstrom18@telia.com says:
Jag kollar
mathilda says:
gör det
hellstrom18@telia.com says:
Kollade tåg upp den 14 på morgonen och hem den 18 på morgonen, vad tycker du skall jag beställa?
mathilda says:
Beställ både och tycker jag
hellstrom18@telia.com says:
Hur menar du
mathilda says:
Jag tycker att du ska beställa både hitresa och hemresa
hellstrom18@telia.com says:
Då gör vi det då
mathilda says:
Ja gör det

1 kommentar:

Evelina sa...

HAHAHHAHA