söndag 17 maj 2009

Helgen

Helgen kunde inte börjat bättre än vad den gjorde. På fredagen så åkte jag och Linda till Sundsvall med Millie och Tobin. Vi shoppade hela dagen och åt gott. Bebisarna uppförde sig exemplariskt hela dagen. Tobin var lite ledsen på hemvägen men så är han ju man.......jag tycker att han var mycket lättare att ha med än en del andra män;)
På lördagen grillade vi hos vänner och det var supergott. Det är verkligen skönt att gå bort ibland. Bara sitta och vara lat, bli bjuden på god mat, mmmmmmm.

Idag har vi fått en hel del gjort i trädgården. Efter att jag fått ett utbrott på Tage som ville skjuta upp alla mina projekt så började det hända grejer. Han grävde en rund rabatt åt mig och sen snickrade han och evelina en koja till Charli och jag har äntligen krattat färdigt gräsmattan.

På söndag händer något väldigt roligt här hemma hos mig. ÄNTLIGEN ska det säljas Tupperwareburkar i Sveg igen. Det är inte jag som ska sälja utan jag ska bara ha visning. Man får så himla mycket fina burkar när man är värdinna så det är svårt att låta bli att vara det. Mer info i morgon......men boka söndag kl 15.00.

Nu ska jag fortsätta att titta på film med Evelina.

Ang min vikt så har jag gått upp 1,3 kg den här veckan, det var roligt att se att det lönat sig att dra ner på kakor. Hajjar ni??

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Härligt att ni kommit igång i Sveg:)JIPPI!!!Kram

Brunkullan sa...

Vätskeersättning och blåbärssoppa fungerar också, om man vill dra ner på allt annat...