tisdag 19 maj 2009

Seriöst alltså......

Ni fattar inte vilka underbara grejer jag sett i kväll. Jag blev rörd till tårar och håren på armarna stod rakt upp. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, allt kändes bara så himla underbart.
Nu undrar ni nog vad jag sett?
Helt seriöst nu.........
TUPPERWAREBURKAR!!
När jag sålde så tyckte jag att det var mycket snyggt men detta var något i hästväg!!
Jag fattar inte hur de kan göra så otroligt snygga och samtidigt smarta saker. Men men, jag borde inte vara förvånad. Jag har varit med om det förut i Tupperware.

För att kolla in skönheterna så kommer ni hit på söndag kl 15.00. Vi kikar på burkar, bokar in visningar hemma( vilka grejer ni får då......WOW!!) och fikar såklart. Hembakt och en rolig visning utlovas.
Det är en ny försäljare här i Sveg och jag har lovat att hjälpa henne igång eftersom jag sålt tidigare.
Nog om detta......Men anmäl er gärna på matilda.blomdahl@blingo.se så jag vet hur mycket jag ska baka. Ni måste fika mycket för jag har lagt om kosten så det är nada godsaker för mig. Det får alltså inte bli något över!!
Jag kommer även att dela ut inbjudningar men jag vet ju inte vilka som läser min blogg varje dag och ALLA är välkomna:)

Idag har jag varit på 5-månaderskoll med Millie. Hon hade gått upp bra och var såååååå fin sa doktorn. Som mig då, fast lite tvärtom, jag har ju faktiskt gått ner bra;) Men det är inte färdigt på långa vägar. Men jag är på G!!

Vi åt pannbiff med lök och blomkålsmos till middag. Det kanske inte låter gott men det var fantastiskt gott. I morgon blir det kyckling med världens godaste svampcreme och en massa kokta grönsaker. Millie får blomkålspurè den här veckan och det gillar hon skarpt. Jag äter enligt LCHF och det passar mig bra känner jag. Jag har inte varit sugen på fikabröd på två dygn och det är personligt rekord.

Nu ska jag se lite på tv sen ska jag sova.
Bvc i morgon mamas??

2 kommentarer:

Hanna sa...

Självklart BVC imorn. :-)

Carolas vardag sa...

Men Gud va du är duktig på det mesta:)Hoppas det gick bra för er i går kväll:)Du får lägga upp ditt shoppande lite snyggt nu Mathilda:)Tack för Hjälpen ännu en gång du är helt underbar:)Alltid lika roligt att prata med dej man blir så glad:)Kram och Lycka till nu på söndag,jag håller tummarna för er båda och att alla dina gäster äter upp alla kakor också KRAM