måndag 25 maj 2009

Vart tog helgen vägen??

Jag kommer knappt ihåg vad jag gjort i helgen. På lördagen så somnade jag på dagen och sen piggnade jag aldrig i. Slö som bara den var jag.
Igår hade jag tupperwaredemo hemma. Riktigt skojigt faktiskt. Fina burkar får jag oxå.......I like!!

Idag har jag solat. Nu är det bevisat att man får mer färg när man rör sig. Jag har studsat upp och ner hela dagen och servat Millie och Charlie. Resultatet är en rosa axel. Inte så farligt faktiskt, det har nog gått över till i morgon.

Nu ska jag betala räkningar. Mindre roligt. Blääääää.
Till helgen ska Evelina flytta till en ny lägenhet. Vem tror ni får åka till Gävle och hjälpa till? TAGE!! Jag ammar och måste ha med Millie så då dög inte jag tydligen. Om inte jag får världens finaste morsdagspresent så säger jag upp mig. Hör du det Evelina?? Och Tage!! Men han läser ju inte min blogg så det kan ju kvitta.

Inga kommentarer: