torsdag 28 maj 2009

Hahaha vad jag är glad!!

Inte för att jag vet hur jag gjorde men idag hittade jag recept på pannkakor och en västerbottensostomelett. Givetvis var det via Maia på något vis. Tack Maia!!

Jag älskar västerbottensost med creme fraiche och löjrom men paj funkar inte så bra. Nu ska jag laga den här på mors dag och unna mig äkta löjrom. Till varmrätt blir det nog lax med hemgjord aioli och kokta primörer. Sen blir det något gott med choklad, eller jordgubbar och grädde kanske?

Nu ska jag duscha för jag har ju gått brorundan i kväll, eller Korpens majlopp var det visst. Det var en härlig promenad och uppvärmningen bjöd på ett så gott skratt att jag blir alldeles varm i hela kroppen bara jag tänker på det. Ett gott skratt förlänger verkligen livet:)

I morgon kommer värmen och solen till Härjedalen. Kan det bli bättre?

1 kommentar:

Maia sa...

Kan inte du bli min hemliga kock och komma och laga mat till mig? Kram!/m