måndag 31 mars 2008

Tävlingsdags

Nu är det en massa tävlingar på blingo.......om jag inte minns fel så har jag rekommenderat det!
Så nu går ingen säker...hahaha skoja bara!!
Mandelparfaiten blev hjortronparfait idag, jag brände mandeln såklart.
Eftersom jag aldrig gjort parfait på hjortron tillät jag mig att provsmaka lite, det var mycket gott.

Annars har det varit en lugn dag. Jag blev riktigt pigg utav chiballen idag, annars har jag varit helt slut efter ett pass.
Tage har börjat städa självmant! Jag visste att inte undrens tid var förbi.
Nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och sen ska jag sova...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Margareta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Margareta sa...

Festligt du Hannasmantan.
Att det blir 18-årskalas då om drygt en månad både här och där. Och för mig studenten en månad senare.Vad bjuder kallskänkan på vid såna tillfällen? Nåt bra tips?
(Fast hur går det med vår viktnedgång.Ta en kaka till och låtsas som det regnar!?)
Jag är en rätt duktig matlagare och bagare, inte proffs som du, men...har begåvats med goda smaklökar och de som blir bjudna gillar det.
Natti-natti/ Margareta