måndag 17 mars 2008

Då var det dags igen.............

Nu är magsjukan här igen. Jag har slutat räkna så jag vet inte för vilken gång i ordningen som den är här.
Det är inte trevligt att vakna av att någon spyr korvbitar. Det är äckligt!!
Jag tog genast kommandot och tog hand om Charlie så Tage fick ta tvätten. Det var nog ganska vidrigt att pilla bort alla korvbitarna innan vi kunde slänga dom i tvättmaskinen. Vilken tur att jag tog hand om Charlie så jag slapp.....;=)

Jag lunchade med Ninni sen var vi på Dollar och kikade. Jag köpte fina påsar att ha påskpresenterna i. Det känns som om mina barn är för stora för påskägg, i alla fall de stora.

I kväll var jag på Chiball. Prova det ni som aldrig har testat!! Det är helt underbart. Jag är totalt avslappnad efteråt.

Nu har jag precis målat Charlies möbler. Tre strykningar till och lite stjärnor, sen är det klart.

Har ni kollar in Evelinas blogg??
www.evelinaronnung.wordpress.com mycket fina bilder! Jag menar dock inte den på mig....
Godnatt

Inga kommentarer: