torsdag 6 mars 2008

Inte som jag tänkt

Idag har det stormat som bara den här i Härjedalen. Härligt!! Jag gillar när det stormar.

Vi har varit lediga idag och bara tagit det lungt. Fikade på eftermiddagen med kompisar och barn, det var roligt att tjata lite. Alla är klädintresserade så det blev mycket klädsnack.....och en massa annat.

I kväll har jag varit på pilates. Jag somnade inte under avslappningen idag, jag hade en ny strategi. Jag slappnade av med öppna ögon.....
Nästa vecka ska jag börja på Chi ball. Undra hur det ska gå? Vilken boll ska jag välja? En mot shoppingberoende finns säkert inte.

Jag skulle ha scrappat i kväll men har legat i soffan och tittat på tv. Det händer inte ofta så det var skojigt.

Helgen har vi inte planerat än, Tage tycker att det är lite tidigt att göra det i kväll.
I morgon blir det Let`s dance i alla fall.....och scrapping!

Harè

Inga kommentarer: