tisdag 11 mars 2008

Datanörd



Är man en datanörd när man bloggar i soffan? Det har börjat en ny serie som jag inte vill missa samtidigt som jag var sugen på att blogga.

Tur att jag är kvinna så jag kan göra två saker samtidigt...hahaha.

Har ni sett min senaste lo? Med så fina ungar kan det ju inte bli annat än fint. Lät det där skrytigt eller?? Ok! Då skryter jag.

Idag har jag bakat 4 chokladtårtor och gjort äppelkompott med kardemummakräm utan att provsmaka!! Det är något av ett rekord för mig.

På eftermiddagen var vi på bvc och fick information om familjerådgivningen. Det blev ett intressant samtal med familjeterapeuten. Innan ryktena börjar gå kan jag tillägga att det var fler än vi där. Det var en allmän information alltså.

Det märktes att han jobbat länge för han gav många bra och konkreta tips.

Själv tror jag att allt skulle flyta på bäst om Tage löd mig utan att ifrågasätta mig....hahahihihahihahia. Det kommer nog aldrig att ske.....

Min blingogrupp växer så det knakar. Det är kul att så många vill sälja kläderna.

I morgon är jag ledig och då SKA jag gå ut på en långpromenad har jag bestämt.

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

De är jättefina! (Skryter lite jag med)

/Jenny

Helen sa...

Vem provsmakar dina bakverk nu då???