onsdag 2 april 2008

Resfeber??

Idag fick jag en fråga om jag har resfeber?? Nej, jag ska åka till Falun!! Det är inte till andra sidan jordklotet precis......Det ska bli helt underbart att komma iväg en sväng.
Bara få känna lukten av lite avgaser och gå på bar asfalt gör mig lycklig.
Vi ska mötas i kupolen i morgon. Det är ett stort (nja) köpcentra i Borlänge. Där ska vi shoppa tills dom stänger hoppas jag.

På fredag ska jag färga håret och klippa det. Spännande...vi får se om ni känner igen mig!!

Idag har jag dammat, dammsugit, skurat och tvättat. I kväll strök jag alla Charlies kläder så nu är det ingen risk att han får ha skrynkliga kläder. Jag avskyr nämligen det.
Min stora son har varit på besök med flås och hennes kompis, trevligt!!
Fy vad tråkigt jag skriver känner jag....bye bye nu struntar jag i det här.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Ha ha, jag får resfeber om jag ska åka till Stockholm...

Anonym sa...

åh! gött å se kupolen!! undra när jag kan lura iväg jens nånstans... hm...eller inte jens kanske... bättre å åka utan karl... haha
då får vi se kort snart på nya frissan?

Gunilla sa...

Fyyy, för att shoppa i stan eller köpcenter. Tacka vet jag webbshopar:)

Hoppas du inte smäller av, av resfeber.
/
Gunilla, shoppingtrött

Anonym sa...

vadå flås?