måndag 10 mars 2008

Min första utmaning!!




Nu har jag skickat in mitt bidrag till Hannas utmaning. Jag hittade ett kort på Evelina och Daniel som jag älskar. Kortet togs en sommardag när vi promenerade upp på fjället. Det är kul att se dom så glada tillsammans....det var ett tag sen!!


Idag har jag lagt upp nya auktioner på tradera. Skönt att bli av med gammalt skräp. Ja skräp är det ju inte men jag använder det inte längre. Pengarna som rullar in ska jag shoppa för i Göteborg när jag ska dit.


Den 9:e april åker vi. Jag längtar så jag kan spricka!! Finväder har jag beställt. Jag vill strosa på avenyn med en glass från Fructus i handen. Finns Fructus kvar ni som vet??

Jag ska stå med blingo på svenska mässan och det ska bli hur kul som helst. Dyrt blir det nog oxå...jag har hört att det finns hur mycket som helst att shoppa där:=)


Idag började jag på Chiball. Vad är det då?? Jo det är en blandning av yoga, pilates och någon slags avslappning. När vi gör alla rörelser så håller vi i en boll som luktar. Bollarna luktar olika och du väljer efter humör. Jag valde en uppiggande boll, den skulle oxå ta bort stress. Ja vi får väl se om det funkar. Det fanns en orange boll som skulle ge en ett bättre sexliv......

Jag mår i alla fall väldigt bra i ryggen av den här sortens gympa. Jag har bättre rörlighet i nacken och jag har blivit 1,5 cm längre enligt farbror doktorn. Tyvärr var det för lite för att sänka mitt bmi.


Snart är det påsk kära vänner!! Då ska jag frossa i ägg, det är bra när man kör gi. Sen ska jag nog peta i mig lite älgfilè och lite öring. Sen ska jag baka bullar med blåbär och mandelmassa. Jag har längtat efter dessa bullar sedan första gången jag bakade dem. Påskägg ska jag köpa till mina nära och kära. Dom nära är Charlie och Evelina, de kära är Daniel och Andrèa.


Min sambo lånade min digitalkamera igår. Han skulle fota sin svägerska som tävlade i vm i hundspann. Så här duktig är han på att fota..... oj kortet hamnade längst upp hahaha.
Jag är inte så bra på allt jag heller tydligen!! (den bekännelsen sved....)


3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Gud va duktig du är:)Ja jag skulle också behöva lägga ut på tradera.....men det är ju så drygt innan man har gjort det.men nu är jag ledig några dagar så kanske då da:)Ha det bäst //Kram

Annica sa...

Hej hej.
Hade ni det bra i lördags på Målingen? Ni var vid bilen när vi hade lyckats leta reda på er. Barnen hade inge vidare tålamod till fisket men vi hade det mysigt ändå.
Ha de!
Kram

Helen sa...

Åh, va fint!!! Super-duper snyggt!!